مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-25سياسي

آقامیرسلیم: طرح شفافیت مجدداً در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص بررسی خواهد شد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بررسی مجدد طرح شفافیت در هیأت عالی نظارت مجمع گفت: ریشه این بررسی، مشکلاتی بوده که در اجرای آن طرح برای دولت ایجاد می شود.

- سید مصطفی آقامیرسلیم نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در خصوص بررسی مجدد طرح شفافیت در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بررسی مجدد طرح شفافیت در هیئت عالی نظارت صحت داشته و ریشه آن نیز بررسی مشکلاتی بوده که در اجرای آن طرح برای دولت ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه اصل طرح شفافیت خصوصاً برای مجلس برقرار بوده و این بررسی به صورت رفع اشکال است، بیان کرد: از ابتدا موضوع شفافیت برای آراء نمایندگان مطرح است زیرا مذاکرات و اظهار نظرهای نمایندگان در موافقت یا مخالفت یک طرح، علنی و شفاف است.

آقامیرسلیم ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی این طرح در خصوص شفافیت آراء نمایندگان برای امور صنفی و منطقه ای استثناء شده است، بنابراین طرح شفافیت با موافقت مجلس به گونه ای اصلاح خواهد شد که در عمل جز خیر و صلاح نتیجه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران در بر نداشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان ضمن اشاره به دستور کار قرار داشتن طرح شفافیت در مجمع، عنوان کرد: به محض آماده شدن پیشنهادات کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقامیرسلیم: طرح شفافیت مجدداً در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص بررسی خواهد شد

آقامیرسلیم: طرح شفافیت مجدداً در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص بررسی خواهد شد