مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-18بين الملل

دو بیانیه حزب الله در مورد حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی


حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) پایگاه جل العلام و زرعیت و پایگاه دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه راس الناقوره و همچنین محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب منطقه المناره را هدف قرار دادند.

- حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) پایگاه جل العلام و زرعیت و پایگاه دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه راس الناقوره و همچنین محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب منطقه المناره را هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله لبنان عصر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز پایگاه جل العلام و زرعیت و پایگاه دریایی ارتش در منطقه راس الناقوره را با موشک های هدایت شونده و سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله عصر امروز در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت لبنان با موشک های هدایت شونده خود، محل تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه های پایشی و جاسوسی این رژیم را در الطحیات در جنوب منطقه المناره هدف قرار دادند که به دنبال آن تعدادی به هلاکت رسیده و چند نفر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بیانیه حزب الله در مورد حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

دو بیانیه حزب الله در مورد حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی