مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-24حوادث

توقیف 5 دستگاه موتورسنگین در شمال تهران


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه های یادگار امام (ره) و شهید صدر خبر داد.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه های یادگار امام (ره) و شهید صدر خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: تردد موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به شدت و برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد، چرا که هم بر اساس قانون تردد موتورسیکلت سنگین در معابر ممنوع است و هم شهروندان از پلیس می خواهند که با چنین مواردی برخورد کند.

متاسفانه راکبین موتورسیکلت های سنگین با به خطر انداختن جان خود و دیگر شهروندان علاوه بر آنکه امنیت روانی جامعه را بر هم می زنند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابران و دیگر خودروها نیز می شوند و با تولید صداهای ناهنجار و تردد با سرعت زیاد، مشکلات بسیاری را در حوزه ترافیکی و حوادث ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در معابر تهران به اجرا درآمد، گفت: این طرح مدت هاست که درحال اجراست و اخیرا و از روز جمعه تاکنون نیز دو دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300، یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی 1400 و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 5 دستگاه موتورسنگین در شمال تهران

توقیف 5 دستگاه موتورسنگین در شمال تهران