مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:562023-10-18سياسي

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در همایش علامه مصباح یزدی که در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، ضمن تسلیت از حوادث و مصائب شهادت مظلومان بی پناه توسط دژخیمان صهیونیست این ظالمان کینه توز، اظهار کرد: یک قلم از جنایت این رژیم خونخوار بمباران بیمارستانی بود که در پی آن بیش از هزار نفر بیمار و افراد دیگر به خاک و خون غلطیدند.

وی افزود: امروز ندای یا للمسلمین از سرزمین قدس و غزه به گوش جهانیان به خصوص مسلمین بلند است و می رسد همه ما وظیفه داریم حمایت کنیم، در ایران اسلامی در این ایام داوطلب برای رفتن به غزه زیاد است که ریشه در همان روحیه انقلابی زنده و بالنده در بین ملت ما دارد.

محمدی لایینی با اشاره به برگزاری برنامه تجمع در محکومیت از ظلم به مظلومان فلسطینی و غزه ای در شهرهای مازندران، تصریح کرد: این همایش بین المللی در پاسداشت افکار بلند استاد نام آشنا و نام آور علامه آیت الله مصباح یزدی است که در محور سیره شناسی این بزرگوار در حوزه مطالعات اسلامی به همت نهادهای برگزارکننده برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از دکتر علی مصباح فرزند علامه مصباح یزدی باعنوان یک شخصیت فرهیخته علمی یاد و بیان کرد: پس از آن استاد ارزشمند هم موسسه به خوبی می چرخد و هم با جا گذاشتن دو آقازاده دانشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی