مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:052023-09-26اقتصادي

افتتاح 19 پروژه گردشگری در خراسان رضوی


معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح 19 پروژه گردشگری در روز 5 مهر ماه در خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر گردشگری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح 19 پروژه گردشگری در روز 5 مهر ماه در خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر گردشگری خبر داد.

احمد دیناری، امروز، 4 مهر ماه در نشست خبری هفته گردشگری، اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی گردشگری، گردشگری و سرمایه گذاری های سبز است که این شعار نشان می دهد رویکرد در دنیا به سمت تاسیسات و کسب و کارهای گردشگری رفته که ماهیت آن مصرف کمتر انرژی و توجه به اصول توسعه پایدار گردشگری است.

وی افزود: این یک مسئولیت اجتماعی برای تمام فعالان و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری محسوب می شود که نهایت تلاش خود را انجام دهند تا شاهد افزایش پروژه هایی که ماهیت شان سرمایه گذاری سبز در ایران و مشهد است، باشیم.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: ما در هفته گردشگری 19 پروژه خواهیم داشت که فردا، 5 مهر ماه در ساعت 15 به صورت ویدئوکنفرانس و متمرکز با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر گردشگری در تهران و در محل یکی از پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 19 پروژه گردشگری در خراسان رضوی

افتتاح 19 پروژه گردشگری در خراسان رضوی