مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-15فرهنگي

واکنش مدیران وزارت ارشاد به ماجرای قتل داریوش مهرجویی


بعد از رسانه ای شدن خبر ناگوار قتل داریوش مهرجویی از وزیر ارشاد تا مدیران سازمان سینمایی برای پیگیری این اتفاق وارد عمل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، بامداد امروز با خبری ناگوار برای سینمای ایران شروع شد، درگذشت داریوش مهرجویی که اخبار و جزییات اطرافش هر لحظه بر فاجعه بار بودن آن اضافه می کرد.

قتل کارگردان بزرگ سینمای ایران آن هم در منزلش و با این جزییات وحشیانه اتفاقی نیست که به راحتی امکان هضم آن را داشته باشیم، حتی باید گفت حال ما در برابر تجربه ای که فرزند نوجوان مهرجویی داشته از کمترین اهمیتی برخوردار نیست، موضوعی که شاید حتی مهم تر از اخباری است که مخابره می شود ، دختری نوجوان  پدر و مادرش به قتل رسیده اش را دیده است.

بعد از این اتفاقات محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری این موضوع دستور داد، مهدی سموعی رییس روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، به دنبال انتشار خبر تلخ و ناگوار درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جلسه فوق العاده ای در محل وزارتخانه با نهادها و دستگاه های امنیتی، قضایی و انتظامی، با اخذ گزارشات کامل، سازمان سینمایی و مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مسئول پیگیری و گزارش درباره این پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیران وزارت ارشاد به ماجرای قتل داریوش مهرجویی

واکنش مدیران وزارت ارشاد به ماجرای قتل داریوش مهرجویی