مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:572023-10-14سياسي

شناخت از شرایط جوی، از کلید واژه های پاسخگویی حواث است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شناخت از شرایط جوی، از مهمترین کلید واژه های اصلی پاسخگویی در حواث محسوب می شود چرا اطلاعات قوی و غنی می تواند در کسری از ثانیه جان انسانی را نجات دهد به حتم این موارد بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ظهر امروز در جلسه آموزشی هواشناسی در عملیات های امدادی اظهار داشت: امروزه هلال احمر و سایر ارگان های امدادی باید به دنبال شناخت ابزارهای لازم برای فعالیت ها باشند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: اگر قرار است پاسخگوی حوادث و سوانح باشیم که جزو رسالت های اصلی هلال احمر به شمار می رود، پاسخگویی به حوادث و سوانح می تواند از نوع تهدید های پدافندی، طبیعی و یا ساخته دست بشر باشد.

  وی گفت: امروزه کشور در حوزه تهدیدها بسیار مستعد بوده و بسیار مدعی نیز هستیم و از طرفی نیز این ادعا بر اساس داشته هاست، چرا که با پیشرفت تکنولوژی، مخاطرات و تهدیدها نیز در کنار آن لحاظ می شود.

  هاشمی با بیان اینکه پیشرفت تکنولوژی تهدید دارد که برای برخورد با آن باید تدبیر کنیم، اظهار داشت: امروزه هلال احمر رسالت سنگینی بر عهده دارد چرا که آمادگی برای پاسخگویی به تهدیدها باید جزو ارکان اصلی این سیستم باشد و پاسخگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت از شرایط جوی، از کلید واژه های پاسخگویی حواث است

شناخت از شرایط جوی، از کلید واژه های پاسخگویی حواث است