مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:352023-09-26ورزشي

انتقاد از شرایط نامناسب زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب


مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان، عصر امروز سه شنبه (4 مهر) با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

- مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان، عصر امروز سه شنبه (4 مهر) با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان در رده سنی 18 تا 55 سال با حضور بیش از 90 گلف باز از 20 استان برگزار شد که در پایان این رقابتها 10 گلف باز برتر که شاکله اصلی تیم ملی هستند، شناسایی شدند.

پس از اردوی انتخابی، چهار نفر از برترین های گلف گزینش و به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی یکی از مشکلات گلف را نامناسب بودن زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب عنوان کرد و افزود: بیش از شش دهه از عمر این زمین چمن می گذرد که به دلیل عدم رسیدگی مناسب، شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات ندارد.

البته این زمین چمن که سرمایه ملی و اعتبار کشور است، در حال حاضر در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده که امروز با دعوت از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به این مراسم درخواست داریم که با واگذاری زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب به فدراسیون موافقت کند تا با حمایت بخش خصوصی هر چه سریعتر بتوانیم این زمین چمن را بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از شرایط نامناسب زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب

انتقاد از شرایط نامناسب زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب