مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-12اقتصادي

تکمیل پروژه های نیمه خراسان شمالی نیازمند 40 همت است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی گفت: از ابتدای تشکیل استان تاکنون هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها با تورم فعلی اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از جاجرم، عبدالصمدصفر نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در دو سال گذشته دولت خدمات بسیار زیادی را به مردم خراسان شمالی ارائه نموده که متاسفانه آنطور که شایسته است به مردم اطلاع رسانی نشده است.

وی گفت: پرداختن به حواشی مختلف باعث شده مردم به درستی در جریان خدمات دولت قرار نگیرند و مدیران عملکرد دستگاه های مطبوع خود را در اختیار رسانه ها قرار و مردم دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی افزود: از هفته دولت سال قبل تا هفته دولت سال جاری در پیشرفت تکمیل پروژه های عمرانی 605 درصد رشد داشته ایم اما از ابتدای تشکیل استان تاکنون در حال حاضر 1000 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها با تورم فعلی اعتباری بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بسیاری از شاخص های استان در سطح کشور ارتقا پیدا کرده که می توان به کسب رتبه 3کشوری در تولید زعفران و کسب رتبه 2 کشور در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه خراسان شمالی نیازمند 40 همت است

تکمیل پروژه های نیمه خراسان شمالی نیازمند 40 همت است