مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:452023-09-23سياسي

مباحث پرورشی دانش آموزان مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد


فرماندار شهرستان نور با اشاره به هجمه های دشمن، مباحث پرورشی دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/مازندران فرماندار شهرستان نور با اشاره به هجمه های دشمن، مباحث پرورشی دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد.

بیژن پولادی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نور اظهار کرد: دقت در حوزه تربیتی در آغاز سال تحصیلی با توجه به شرایط کشور و مسائلی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کردند باید مد نظر بسیج دانش آموزی و مدیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ما نسل سوم و چهارم انقلاب هستند در بعضی از موضوعات آگاه کامل ندارند، افزود: لازم است مدیران برای پرورش دانش آموزان که از سرمایه های نظام هستند بیشتر وقت بگذارند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه تربیت جزء ارکان پرورش و آموزش است، خاطرنشان کرد: اگر بستر تربیتی آماده نباشد باقی موضوعات به ویژه آموزش را تحت شعاع خود قرار می دهد هرچند مدیران، معلمان و مبلغان دینی باید مطالعات وسیع و به روزتری داشته باشند تا برای انتقال ارزش ها به نسل جدید موفق باشند.

آغاز به کار 106 مدرسه در مهرماه 1402 حسن ولی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور در این جلسه با اشاره به تصویب مدارس هیات امنایی و ابلاغ آن گفت: مجبور به جمع کردن مدرسه شهید عباس پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث پرورشی دانش آموزان مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد

مباحث پرورشی دانش آموزان مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد