مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-15سياسي

لزوم توجه به قواعد میراثی در بازسازی جاده شهداد – نهبندان


رییس دادگاه عمومی بخش شهداد بر لزوم توجه به قواعد میراث فرهنگی در بازسازی جاده شهداد – نهبندان تاکید کرد و گفت: این جاده از نظر اقتصادی، امنیتی و توسعه گردشگری نقش به سزایی برای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان دارد و انتظار می رفت که براساس برنامه زمان بندی کار اجرا شود.

- ایسنا/کرمان رییس دادگاه عمومی بخش شهداد بر لزوم توجه به قواعد میراث فرهنگی در بازسازی جاده شهداد – نهبندان تاکید کرد و گفت: این جاده از نظر اقتصادی، امنیتی و توسعه گردشگری نقش به سزایی برای استان های کرمان و سیستان و بلوچستان دارد و انتظار می رفت که براساس برنامه زمان بندی کار اجرا شود.

محمد گنجعلی زاده امروز 23 مهرماه در حاشیه بازدید از روند بازسازی محور شهداد – نهبندان با حضور جمعی از مسئولان استانی، افزود: بهسازی و بازسازی بخش هایی از جاده شهداد – نهبندان که بر اثر سیل سال 98، تخریب شده، با توجه به عبور از میان کلوت های شهداد باید با حساسیت و دقت ویژه صورت گیرد تا با حفظ قواعد مربوط به حفظ این آثار گردشگری ثبت شده جهانی، این پروژه در سریعترین زمان ممکن اجرا شود تا مردم نیز از مزایای آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به این مطلب که به نظر می رسد پیمانکار این پروژه تاکنون براساس برنامه زمان بندی پیش نرفته و این پروژه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به قواعد میراثی در بازسازی جاده شهداد – نهبندان

لزوم توجه به قواعد میراثی در بازسازی جاده شهداد – نهبندان