مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:152023-09-26اجتماعي

روانسازی ترافیک هسته مرکزی شهر چالوس تا پایان سال آینده


شهردار چالوس از روانسازی ترافیک هسته مرکزی این شهر تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه تا پایان سال 1403 تاثیر مثبتی در رفع ترافیک شهری چالوس دارد و بر زیبایی شهر گردشگر پذیر می افزاید.

- ایسنا/مازندران شهردار چالوس از روانسازی ترافیک هسته مرکزی این شهر تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه تا پایان سال 1403 تاثیر مثبتی در رفع ترافیک شهری چالوس دارد و بر زیبایی شهر گردشگر پذیر می افزاید.

مسعود یعقوبی 4 مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تحقق وعده ها در مدیریت شهری دوره ششم چالوس مشهود است و بیشترین تمرکز بر رفع معضل بزرگ ترافیک این شهر، اظهار کرد: برای رفع معضل ترافیک چالوس در قالب تملکات و آزادسازی های رینگ 2 شهری، جاده ساحلی، حاشیه رودخانه، اتصال خیابان شورا به خیابان جنب مزار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه معضلات ترافیکی شهر چالوس همواره مورد انتقاد شهروندان بوده است، افزود: مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و اهدافی که در جهت روان سازی و حل معضل ترافیکی دارد می تواند در روان سازی ترافیک شهری اثرگذار باشد.

اتصال بلوار 17 شهریور به بلوار امام رضا(ع) تا پایان سال آینده شهردار چالوس با اشاره به اینکه رینگ دو شهری در 5 فاز تعریف شده است، تصریح کرد: فاز یک از بلوار سردار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانسازی ترافیک هسته مرکزی شهر چالوس تا پایان سال آینده

روانسازی ترافیک هسته مرکزی شهر چالوس تا پایان سال آینده