مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-25اقتصادي

روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق می شود


مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با اشاره به راه اندازی کمپرسور واحد 700 این پالایشگاه گفت: روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز به شبکه سراسری از طریق این پالایشگاه به شبکه سراسری تزریق می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با اشاره به راه اندازی کمپرسور واحد 700 این پالایشگاه گفت: روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز به شبکه سراسری از طریق این پالایشگاه به شبکه سراسری تزریق می شود.

افشین کیانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فاز یک پالایشگاه گاز هویزه در سفر اخیر ریاست جمهور به خوزستان به صورت رسمی به بهره برداری رسید و این پالایشگاه اکنون در حال فعالیت و تزریق گاز به شبکه سراسری کشور است.

وی با اشاره به راه اندازی کمپرسور واحد 700 پالایشگاه گاز هویزه، افزود: این طرح با تکیه بر توان و دانش متخصصان، کارکنان و اقدامات نوآورانه در حوزه استفاده از قطعات، تجهیزات، کالاهای سازندگان داخلی و دانش بنیان ها، راه اندازی و وارد مدار شده است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس گفت: با توجه به وارد مدار شدن این کمپرسور، در حال حاضر روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز شیرین به شبکه سراسری در حال تزریق است.

کیانی عنوان کرد: با توجه به فعالیت این پالایشگاه در منطقه، شاهد کاهش 40 درصدی میزان آلودگی هوا در منطقه و جلوگیری از خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق می شود

روزانه 50 میلیون فوت مکعب گاز به شبکه سراسری تزریق می شود