مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-17اقتصادي

بانک های خراسان شمالی تا 15 آبان تمام قراردادهای تسهیلات مسکن ملی را منعقد کنند


بانک های خراسان شمالی باید تا 15 آبان ماه تمام قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن در استان را منعقد کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: بانک های خراسان شمالی باید تا 15 آبان ماه تمام قراردادهای طرح نهضت ملی مسکن در استان را منعقد کنند.

محمدرضا حسین نژاد در حاشیه جلسه شورای مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به هیچ عنوان عذری در خصوص ناترازی منابع به مصارف از سوی بانک های عامل جهت عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست و تسریع در ساخت واحدهای مسکونی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه تا 15 آبان ماه تمام بانک های عامل، تکمیل انعقاد قراردادها را انجام دهند، تصریح کرد: مشکلات حوزه نهضت ملی مسکن در بخش های الحاق به محدوده، زیر ساخت و بانک ها باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی متولی برطرف شود.

وی بیان کرد: اجرای 24 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان در دست اجرا است که به طور میانگین 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین نژاد اظهار کرد: تاکنون بیش از 800 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و اجرای این طرح در شهرهای مختلف استان پنج تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: حدود 80 هزار نفر در استان با ثبت نام در سامانه، متقاضی دریافت مسکن دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شدند که بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خراسان شمالی تا 15 آبان تمام قراردادهای تسهیلات مسکن ملی را منعقد کنند

بانک های خراسان شمالی تا 15 آبان تمام قراردادهای تسهیلات مسکن ملی را منعقد کنند