مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-11اجتماعي

از تردد در مسیل های تهران خودداری کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی، روز چهارشنبه تا جمعه به ویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی تهران بعضی از ساعت ها وقوع رگبار و رعدوبرق، - معاون فرماندار تهران گفت: شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها از جمله محدوده رودخانه کن خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی، روز چهارشنبه تا جمعه به ویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی تهران بعضی از ساعت ها وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما و نفوذ توده هوای سرد، آبگرفتگی و لغزندگی معابر، رخداد مه و تگرگ بسیار محتمل خواهد بود.

بشیری افزود: به هموطنان توصیه می شود ضمن احتیاط در جاده ها، پرهیز از کوهنوردی، اجتناب از پرواز با چتربال و هواپیمای آموزشی و استحکام سازه های موقت، از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها از جمله حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داوود (ع) خودداری کنند.

بشیری با تاکید به عدم جابجایی عشایر و چرایی دام در ارتفاعات تصریح کرد: هشدار های لازم جهت آمادگی کامل دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد در مسیل های تهران خودداری کنید

از تردد در مسیل های تهران خودداری کنید