مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-07حوادث

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از انهدام یک باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه 6 نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شدند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محسن نیک ورز در جلسه شورای قضایی استان کرمان اظهار داشت: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مبنی بر کشف تعدادی اسناد رسمی جعل شده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مشترک حفاظت اطلاعات دادگستری استان و حفاظت واطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه مشخص شد یکی از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کرمان با همکاری تعدادی کارچاق کن اقدام به جعل اسناد رسمی می کردند.

 این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: در یک فقره جعل اعضای این باند توانسته بودند بیش از یکصد میلیارد ریال از فردی کلاهبرداری کنند.

وی با بیان اینکه از این باند تاکنون چندین فقره سند جعلی کشف و ضبط شده است، افزود: اعضای این باند به شکل بسیار حرفه ای اقدام به جعل اسناد می کردند که در نگاه و بررسی اولیه قابل تشخیص نبودند.

این مقام قضایی گفت: از کلیه شهروندان تقاضا داریم قبل از قطعی و نهایی کردن هر معامله ای، اصالت اسناد رسمی را از ادارات مربوطه از جمله  اداره ثبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد