مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-01بين الملل

هشدار مدودف به انگلیس و آلمان درباره حملات نظامی روسیه


«دیمیتری مدودف» نایب رییس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که برای ارتش این کشور نظامیان انگلیسی مشغول به آموزش نظامی در خاک اوکراین، «اهداف نظامی مشروع» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام ارشد روسیه که سابقه ریاست جمهوری این کشور را هم دارد، به انگلیس درباره اعزام نیروهای نظامی به اوکراین برای آموزش هشدار داد.

دیمیتری مدودف نایب رییس شورای امنیت روسیه به انتشار خبرها درباره اظهارات وزیر دفاع انگلیس برای اعزام نیروهای نظامی این کشور به اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، این مقام ارشد روس هشدار داد نظامیان انگلیسی که در خاک اوکراین در حال آموزش نظامی هستند، اهداف مشروع برای نظامیان روسیه هستند.

وی در پُستی در تلگرام در واکنش به اظهارات گرانت شاپس وزیر دفاع جدید انگلیس درباره اعزام نیروهای نظامی به اوکراین برای آموزش نظامیان این کشور نوشت: (این) مربیان آنها را به یک هدف قانونی برای نیروهای مسلح ما تبدیل خواهد کرد.

به خوبی درک می کنند که آنها بی رحمانه نابود خواهند شد البته نه به عنوان مزدور، بلکه به عنوان متخصصان انگلیسی ناتو .

در خبرها آمده بود که گرانت شاپس وزیر دفاع جدید انگلیس اعلام کرد، برای آموزش نظامیان اوکراین در میدان نبرد، تعدادی از خدمه نیروی زمینی انگلیس را به اوکراین اعزام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدودف به انگلیس و آلمان درباره حملات نظامی روسیه

هشدار مدودف به انگلیس و آلمان درباره حملات نظامی روسیه