مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08اقتصادي

46 درصد شرکت های پارک علم و فناوری البرز دانش بنیان هستند


رییس پارک علم و فناوری البرز در گفت: 46 درصد شرکت های فناور این مجموعه دانش بنیان هستند که سه برابر میانگین کشوری است.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز در گفت: 46 درصد شرکت های فناور این مجموعه دانش بنیان هستند که سه برابر میانگین کشوری است.

مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعامل پارک علم وفناوری البرز با بخش خصوصی اظهار کرد: جذب و پذیرش بیش از 110 شرکت فناور و دانش بنیان موجب ایجاد بیش از دو هزار شغل مستقیم در مجتمع و پارک علم و فناوری البرز شده است.

وی با بیان اینکه 46 درصد شرکت های فناور این مجموعه دانش بنیان هستند، افزود: میانگین کشوری این حوزه 15 درصد است که با این احتساب آمار البرز سه برابر میانگین کشوری است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم با توسعه همکاری ها در بخش تحقیق و توسعه و همکاری با صنایع و بنگاه ها زمینه اشتغال افراد بیشتری را فراهم کنیم.

عباسی با بیان اینکه البرز رتبه چهارم را در زمینه تعداد شرکت های دانش بنیان دارد، توضیح داد: علاوه براین، این مجموعه همه توان خود را برای توسعه شرکت های خلاق به خرج داده و توانسته رتبه استان را در زمینه صنایع خلاق از 8 به 6 ارتقاء دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 مرکز تخصصی و سه پژوهشکده و مجموعه ها و شرکت های توانمندی در این پارک و مجتمع فعال هستند، اظهار کرد: حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد شرکت های پارک علم و فناوری البرز دانش بنیان هستند

46 درصد شرکت های پارک علم و فناوری البرز دانش بنیان هستند