مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-01سياسي

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط هلال احمر خراسان شمالی


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان به مناسبت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی در این استان خبر داد.

رحمتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این بسته های معیشتی با هدف حمایت غذایی اقشار آسیب پذیر و ساکنان محروم و محلات کمتر برخوردار توزیع شده است، اظهار کرد: در راستای ترویج ارزش های بشردوستانه، گسترش فرهنگ انفاق و سنت های حسنه اسلامی، ترویج روحیه تعاون و مشارکت های مردمی با مشارکت و همیاری خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بسته های معیشتی آماده و توزیع شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی بسته های معیشتی توزیع شده شش میلیارد ریال بوده است که حاوی برنج، ماکارونی، چای و اقلام بهداشتی بود.

رحمتی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همواره در تلاش بوده است که با انجام فعالیت های عام المنفعه زمینه ترویج فرهنگ ایثار را در جامعه فراهم و با حفظ کرامت انسانی به سلامت نیازمندان جامعه کمک کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط هلال احمر خراسان شمالی

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط هلال احمر خراسان شمالی