مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-12سياسي

راهپیمایـی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در زاهدان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی راهپیمایـی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در زاهدان برگزار می شود.

- راهپیمایـی " محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی" در زاهدان برگزار می شود ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی راهپیمایـی " محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی" در زاهدان برگزار می شود.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا ، ضمن دعوت از همه مردم غیور و انقلابی زاهدان و هم چنین سراسر استان پهناور سیستان و بلوچستان جهت شرکت در این راهپیمایی افزود: این راهپیمایی روز جمعه 21 مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: طوفان الاقصی یک حرکت تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را در هم شکست.

وی اظهار کرد: امروز محور مقاومت دست بالا را نسبت به رژیم صهیونیستی در اختیار دارد و این دقیقا طی روزهای اخیر مشهود بوده است.

صفدری خاطرنشان کرد: مردم استان بار دیگر با حضور خود در این راهپیمایی، عشق خویشتن را به قدس و حمایت از مظلومان فلسطین نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایـی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در زاهدان برگزار می شود

راهپیمایـی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در زاهدان برگزار می شود