مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-04اقتصادي

امسال 100 هزار میلیارد تومان مولدسازی انجام می شود


امسال باید 100 همت از دارایی های دولت باید واگذار شود که تاکنون دو دو همت از اموالی که قبلا مجوز داشتند واگذار شده است و مابقی باتوجه به آغاز فرآیند مولدسازی از مهر ماه، - رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: امسال باید 100 همت از دارایی های دولت باید واگذار شود که تاکنون دو دو همت از اموالی که قبلا مجوز داشتند واگذار شده است و مابقی باتوجه به آغاز فرآیند مولدسازی از مهر ماه، تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک رحمتی عملکرد سازمان خصوصی سازی از مولدسازی تا اجرای اصل 44 قانون اساسی را تشریح و بر اجرای کامل اصل 44، خصوصی سازی با اولویت تولید و مولدسازی دارای های راکد تاکید کرد.

وی در پاسخ به اینکه مولدسازی دارایی های دولت و این که چرا بحث مولدسازی دارایی های دولت نیاز به مصوبات سران قوا داشت یعنی این مصوبه و تشکیل این هیئت چه چالشی را بناست در مولدسازی برطرف کند؟ اظهار کرد: اگر یک سیر تاریخی مولدسازی را یا به تعبیری واگذاری اموال غیرمنقول متعلق به دولت و دستگاه های دولتی را مرور کنیم می بینیم که این قانون جدیدی نیست به تعبیری از سال 1366 اولین بار در ماده 115 تا 120 قانون محاسبات عمومی مصوب سال 1366 این بند می آید و به تناسب آن بعد از آن در برخی از مواد قانون رفع موانع تولید و بعد از آن در ماده 8 ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 100 هزار میلیارد تومان مولدسازی انجام می شود

امسال 100 هزار میلیارد تومان مولدسازی انجام می شود