مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-11اجتماعي

هشدار وقوع سیلاب های محلی در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: از عصر امروز با تقویت سامانه سرد بارشی، بارندگی ها در سطح استان گسترش می یابد.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم با استقرار جریانات شمالی بارش های پراکنده داریم که از عصر امروز با تقویت سامانه سرد بارشی، بارندگی ها در سطح استان گسترش می یابد.

وی افزود: بارش باران گاهی شدید ، وزش باد نسبتا شدید موقتی، رعدوبرق پراکنده، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات مه آلود و در مناطق مرتفع کوهستانی بارش برف و احتمال تگرگ سطح استان به ویژه مناطق ساحلی تا دامنه ها را دربر می گیرد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با هشدار آب گرفتگی معابر  و جاری شدن روان آب محلی به ویژه در مناطق ساحلی تا دامنه ها، تصریح کرد: سیلابی شدن رودخانه ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، احتمال اختلال در ترددهای جاده ای و خسارت به سازه‏ های کم مقاوم از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می شود.

اسدی ادامه داد: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی، احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه‏ ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه‏ های کم مقاوم و سایر اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیلاب های محلی در مازندران

هشدار وقوع سیلاب های محلی در مازندران