مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-25سياسي

صباغیان: مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم مغفول مانده است


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گفته می شود که در برنامه هفتم توسعه به مردمی سازی امور توجه شده است در حالی که مدیریت واحد شهری که یکی از مولفه های اساسی در مردمی سازی امور است در این لایحه مغفول مانده است.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گفته می شود که در برنامه هفتم توسعه به مردمی سازی امور توجه شده است در حالی که مدیریت واحد شهری که یکی از مولفه های اساسی در مردمی سازی امور است در این لایحه مغفول مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس آیین نامه باید تا پایان سال 1400 برنامه هفتم به مجلس شورای اسلامی می آمد اما این که با تاخیر دو ساله این برنامه به مجلس آمده حاکی از این است که دولت و مجلس اعتقاد چندانی به برنامه ندارند و ما شاهد هستیم که برنامه ششم توسعه نیز تحقق چندانی ندارد.

ما انتظار داشتیم تا دولت مردمی و عدالت محور برنامه ای به مجلس شورای اسلامی ارائه کند که عدالت را برقرار کند و بعد از اجرای برنامه، جامعه عدالت را احساس کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه موضوع همسان سازی حقوق دیده شده بود که در جامعه انتظار ایجاد کرد اما این قانون مترقی و عدالت محور در برنامه هفتم توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم مغفول مانده است

صباغیان: مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم مغفول مانده است