مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-07سياسي

ورود دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نظام رتبه بندی تایمز 2024


دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد امسال برای نخستین بار در نظام رتبه بندی تایمز 2024 قرار گیرد.

- ایسنا/گلستان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موفق شد امسال برای نخستین بار در نظام رتبه بندی تایمز 2024 قرار گیرد.

دکتر شعبان شتایی در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات این رتبه بندی پرداخت و اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای ورود به نظام رتبه بندی در راستای ارتقای جایگاه بین المللی و توسعه کیفی دانشگاه تلاش های ارزنده و مستمری را انجام داده که یکی از این فعالیت ها و اقدامات برای اولین بار به نتیجه نشست.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه لازمه استمرار این رویداد و حضور در این رتبه بندی و ارتقای جایگاه در سال های آتی، ادامه اقدامات و فعالیت های علمی و همکاری های بین المللی دانشگاه است، ادامه داد: قطعاً برای نزدیک شدن به رتبه بالا، با توان بیشتر و همکاری و همراهی مجموعه های دانشگاه به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه در کنار سایر فعالیت های توسعه ای دانشگاه، به دنبال ورود به سایر نظام های معتبر رتبه بندی دانشگاه جهت تأیید و تثبیت جایگاه بین المللی دانشگاه و همچنین همکاری های علمی بین المللی و توسعه امور زیربنایی برای رشد و ارتقای علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نظام رتبه بندی تایمز 2024

ورود دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نظام رتبه بندی تایمز 2024