مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-14سياسي

نقش دانشجویان در انتخابات آینده حائز اهمیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در جمع فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد درخصوص تبادل آرا گفت: - معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: 6 ماه دیگر ما انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش روی ما است و نقش دانشجویان در افزایش مشارکت در انتخابات، حائز اهمیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در جمع فعالین دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد درخصوص تبادل آرا گفت: بر اساس گفته رهبری ایجاد کرسی های آزاد اندیشی از واجبات هست تا فضای گفتگو و تبادل آرا ایجاد نشود رشد و توسعه ای هم نخواهد بود.

هادی طباطبایی در پاسخ به سوال یکی از فعالین دانشجویی در خصوص عملکرد شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد : شوراها مستقل هستند و طبق قانون ما اجازه ورود به مسائل مربوط به شورای شهر را نداریم.

در خصوص بودجه فرهنگی که طبق اظهارات دانشجویان شفافیتی نسبت به این بودجه نبوده است باید از شهردار یا شورای شهر در خصوص تفریق بودجه پرسش کرد.

وی افزود: در خصوص ورود هاشم دائمی ، عضو شورای شهر مشهد ، برای بازگشت ایشان پس از عدم حضور طولانی که به واسطه منع دستگاه قضایی صورت گرفته بود از تهران استعلام گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشجویان در انتخابات آینده حائز اهمیت است

نقش دانشجویان در انتخابات آینده حائز اهمیت است