مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-16اقتصادي

مدیرکل استاندارد مازندران: خدمات پس از فروش کالا مورد ارزیابی استاندارد قرار دارد


خدمات پس از فروش مورد ارزیابی و در صورت تخلف، توقف تولید محصول و حتی توقف خط تولید نیز مد نظر قرار می گیرد.

- مدیرکل استاندارد مازندران: خدمات پس از فروش کالا مورد ارزیابی استاندارد قرار دارد ایسنا/مازندران مدیرکل استاندارد مازندران گفت: خدمات پس از فروش مورد ارزیابی و در صورت تخلف، توقف تولید محصول و حتی توقف خط تولید نیز مد نظر قرار می گیرد.

محمد ملاعلی پور24 مهر ماه به مناسبت هفته استاندارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاندارد اطمینان بخش کیفیت و امید آفرینی است و رسانه ها در آگاهی بخشی و مطالبه گری می توانند نقش آفرین باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید نظارت و فعالیت های خود را به سمت رضایتمندی مردم هدایت کنیم، افزود: گزارش های مردمی مورد برسی قرار می گیرد و در این راستا سامانه 1517 اماده پاسخگویی است.

مدیرکل استاندارد مازندران با اشاره به اینکه بررسی کمیت محصولات و کالاهای ارائه شده به همراه کیفیت بیشتر، مد نظر است و در بحث کمیت سلیقه ای عمل نخواهد شد، تصریح کرد: در تمام محصولات درج شده وزن خالص کالا مورد تاکید است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت سلامت مردم گفت: بر اساس ماده 17 قانون نظارت و بازرسی در فرودگاه ها، راه آهن، مراکز خدماتی، مدارس ابتدایی، خانه سالمندان و مراکز خدماتی بررسی و نظارت مستمر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل استاندارد مازندران: خدمات پس از فروش کالا مورد ارزیابی استاندارد قرار دارد

مدیرکل استاندارد مازندران: خدمات پس از فروش کالا مورد ارزیابی استاندارد قرار دارد