مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-11بين الملل

نماینده دموکرات: مجلس نمایندگان آمریکا فلج شده است


یک نماینده دموکرات کنگره با حمایت از طرح کمک همزمان آمریکا به تل آویو و اوکراین گفته است که مجلس نمایندگان آمریکا در حال حاضر فلج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریچی تورس ، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایده جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای کمک همزمان به اوکراین و رژیم صهیونیستی با این استدلال که ایالات متحده آمریکا برای کمک به مردم و محافظت از آنها تعهد اخلاقی دارد ،حمایت کرد و به مخالفت با مسئله مقاومت جمهوری خواهان در برابر این طرح پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازای بی سی نیوز ریچی تورس با اشاره به اقدامات غافلگیرانه اخیر حماس علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی تصریح کرد که به رغم تمام مخالفت های مطرح شده از سوی جمهوری خواهان علیه طرح بایدن، ارائه لایحه ای که در آن ارائه کمک هم به رژیم صهیونیستی و هم اوکراین لحاظ شود، مورد تأیید اوست.

تورس در حمایت از طرح بایدن در زمینه تأمین مالی هر دو طرف درگیر در جنگ گفت: بحران در حال آشکار شدن است و این وضعیت، ضرورت جدی را برای نمایندگان جمهوری خواه مجلس ایجاد می کند تا به سرعت تصمیم بگیرند که چه کسی پس از برکناری تاریخی کوین مک کارتی، رییس مجلس نمایندگان کشور شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دموکرات: مجلس نمایندگان آمریکا فلج شده است

نماینده دموکرات: مجلس نمایندگان آمریکا فلج شده است