مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-27اجتماعي

زنگ هوش در مدارس اردبیل به صدا درمی آید


طرح زنگ هوش در مدارس ابتدایی در سال تحصیلی جاری در مجتمع فرهنگی دین و دانش در اردبیل اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل؛ فتانه جعفری نژاد، موسس مجتمع فرهنگی دین و دانش اردبیل، گفت: طبق نتایج دریافت شده در مقاله های متعدد تحت عنوان آسیب شناسی دروس هوش در مقاطع ابتدایی به ویژه در پایه ششم ثابت کرده دانش آموزان در این مقطع به دلیل استرس و اضطراب وارد شده در یک سال تحصیلی، در پایه های بالاتر دچار مشکلات متعددی، از جمله خستگی و کتاب زدگی و بی انگیزگی برای ادامه تحصیل شدند.

وی افزود: بعد از تبادل نظر با مقامات مسئول و علمی در این حوزه اگر دروس هوش از پایه های پایین تر وارد  بودجه بندی درس شود بعد از شش سال آموزش دانش آموزان به راحتی و با آرامش خیال امتحانات هوش و تیزهوشان را پشت سر خواهند گذاشت.

جعفری نژاد گفت: با اجرای این طرح بستر برای کنترل و سوء استفاده بیش از حد افراد غیر حرفه ای در این زمینه  فراهم خواهد شد و گامی مهم در راستای ریشه کن کردن مافیای هوش خواهد بود.

 دوره زنگ هوش برای اولین بار در استان اردبیل قابل ذکر است که ویژه برنامه طرح تحولی دبستان با هدف آشنایی با حل مسئله، هوش کلامی، هوش محاسباتی  هوش تصویری ، هوش فضایی و ارتقا دقت و سرعت دانش آموزان به مدت یک سال، در مجتمع فرهنگی دین و دانش اردبیل برگزار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هوش در مدارس اردبیل به صدا درمی آید

زنگ هوش در مدارس اردبیل به صدا درمی آید