مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-22بين الملل

اعتراف آلمان به مانع تراشی اروپا برای صدور بیانیه اجلاس قاهره


دولت آلمان امروز یکشنبه اذعان کرد، اجلاس صلح قاهره به دلیل اصرار اتحادیه اروپا بر موضعش در قبال حماس نتوانست بیانیه مشترکی را تصویب کند.

- دولت آلمان امروز یکشنبه اذعان کرد، اجلاس صلح قاهره به دلیل اصرار اتحادیه اروپا بر موضعش در قبال حماس نتوانست بیانیه مشترکی را تصویب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آلمان امروز یکشنبه اذعان کرد، شرکت کنندگان در اجلاس صلح قاهره نتوانستند بر سر صدور یک بیانیه پایانی مشترک به دلیل اصرار اروپایی ها بر محکوم کردن آنچه که این وزارتخانه تروریسم بی رحمانه حماس به عنوان دلیل اصلی بحران فعلی در غرب آسیا خواند، توافق کنند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وزارت امور خارجه آلمان در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد: گروه بزرگی از کشورها در قاهره نشست برگزار کردند.

ما می دانیم که دیدگاه های ما در خصوص این جنگ متفاوت است.

جای تعجب نیست که بیانیه مشترکی برای این اجلاس وجود ندارد.

همانقدر که برای ما و اتحادیه اروپا پیشگیری از یک فاجعه انسانی مهم است، این نیز مهم است که صراحتا تروریسم بی رحمانه حماس را به عنوان جرقه شروع بحران محکوم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز، ریاست جمهوری مصر روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، مصر با دعوت به این نشست سران تلاش کرد توافق بین المللی برای دوری از خشونت و تروریسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف آلمان به مانع تراشی اروپا برای صدور بیانیه اجلاس قاهره

اعتراف آلمان به مانع تراشی اروپا برای صدور بیانیه اجلاس قاهره