مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-16اقتصادي

جشنواره انار در خنامان رفسنجان برگزار می شود


فرماندار رفسنجان از برگزاری جشنواره انار و مشتقات آن در قطب تولید شهرستان یعنی دهستان خنامان در روز جمعه 28 مهرماه جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان از برگزاری جشنواره "انار" و مشتقات آن در قطب تولید شهرستان یعنی دهستان خنامان در روز جمعه 28 مهرماه جاری خبر داد.

حسین رضایی عصر امروز، 24 مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره انار و مشتقات آن در قطب تولید آن یعنی دهستان خنامان از توابع بخش مرکزی رفسنجان قرار است روز جمعه 28 مهرماه جاری با برنامه های متنوع برگزار و بیش از 30 غرفه از عرضه محصولات کشاورزی شامل انار، بادام، به و تولیدی های زنان این منطقه دایر شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره زنان روستایی با عرضه محصولاتی مانند رب انار و انواع غذاهایی که با انار طبخ می شوند و نیز غذاها و صنایع دستی تولیدی، هنر خودشان را به گردشگران و بازدیدکنندگان نشان می دهند.

رضایی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی فرهنگ و ظرفیت های کشاورزی و قابلیت های گردشگری منطقه عنوان و اظهار کرد: در این دهستان که شامل روستاهای کاخ، رییس آباد، خنامان، 12 امام، چاروک، ارجاسب، گلوسالار، علی آباد و روکرد است، بیش از 100 هکتار سطح زیرکشت پسته، انار و انواع درختان میوه مانند زردآلو، بادام و گردو، سیب و به، انگور، عناب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره انار در خنامان رفسنجان برگزار می شود

جشنواره انار در خنامان رفسنجان برگزار می شود