مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-07پزشكي

برنامه ریزی در حوزه پدافند غیرعامل، از اقدامات ضروری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به نقش کلیدی بخش بهداشت و درمان در بحث پدافند غیرعامل و پاسخ به حوادث متعارف و نامتعارف، برنامه ریزی برای این بخش از اقدامات مهم و ضروری است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: با توجه به نقش کلیدی بخش بهداشت و درمان در بحث پدافند غیرعامل و پاسخ به حوادث متعارف و نامتعارف، برنامه ریزی برای این بخش از اقدامات مهم و ضروری است.

حسن بختیاری ظهر امروز (15 مهرماه) در همایش پدافند غیرعامل در نظام سلامت که صبح امروز در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل باعث کاهش آسیب پذیری و ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات می شود و توانمندی در این حوزه جز با احصا و فراهم کردن الزامات، امکان پذیر نیست.

وی تمرینات میدانی و عملیاتی را برای احصاء الزامات جهت مواجهه با بحران ها ضروری دانست و افزود: سرعت، دقت و هماهنگی از مهم ترین وجوه تعیین کننده عملکرد ما در زمان وقوع حوادث و بحران ها است و آنچه که باعث تقویت این سه ویژگی می شود، تمرینات میدانی و عملیاتی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با تاکید بر لزوم برگزاری کارگاه ها، همایش ها و رزمایش های مختلف برای نهادینه کردن پدافند غیرعامل در دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: توانمندی در حوزه پدافند غیرعامل باعث می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی در حوزه پدافند غیرعامل، از اقدامات ضروری است

برنامه ریزی در حوزه پدافند غیرعامل، از اقدامات ضروری است