مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-07سياسي

عمده پرونده های فساد اقتصادی گیلان در حوزه زمین خواری است


فرمانده انتظامی گیلان از تشکیل پنج هزار پرونده در حوزه جرایم اقتصادی خبر داد و گفت: عمده پرونده های مربوط به جرایم اقتصادی در حوزه زمین خواری بوده که کشفیات این حوزه با 90 میلیارد ریال یکی دیگر از موفقیت های مجموعه انتظامی استان در برخورد با اینگونه جرایم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت در کشور در سال جاری اظهار کرد: کارکنان و نیروهای خودم انتظامی جان خود را برای مردم فدا کرده و در سال جاری 51 نفر در حوزه نظم و امنیت کشور شهید شدند.

  وی با اشاره به کمک های غیبی شهدا به کشور در برهه های حساس گفت: بدون شک امنیت بخشی و توفیقات رزمندگان نیروهای مسلح را مدیون خون شهدا هستیم.

  فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رتبه پنجم گیلان در کشف جرائم در سطح کشور افزود: بر اساس آمار گیلان از لحاظ وقوع جرم در رتبه پانزدهم کشور قرار دارد و از استان های میانی است.

  ملکی با ابراز خرسندی از کاهش جانباختگان رانندگی در جاده های این استان بیان کرد: در تابستان امسال 12 میلیون خودرو وارد گیلان شدند ولی با این حال دامنه نمودار سوانح و تصادفات جاده ای در گیلان آماری کاهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده پرونده های فساد اقتصادی گیلان در حوزه زمین خواری است

عمده پرونده های فساد اقتصادی گیلان در حوزه زمین خواری است