مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-12سياسي

ابراز امیدواری رییس سازمان فرهنگ برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی و برای الزام آور شدن آن نیازمند حمایت و توجه مسوولان و بزرگان نظام هستیم.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی و برای الزام آور شدن آن نیازمند حمایت و توجه مسوولان و بزرگان نظام هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور -رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- در ششمین و آخرین روز نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، که امروز پنج شنبه(20مهرماه) برگزار شد، یکی از معضلات حوزه دیپلماسی فرهنگی را، عملیاتی نشدن تفاهمنامه های فرهنگی دانست که با کشورهای مختلف امضا شده است و لازم است که رایزنان فرهنگی کشورمان، این موضوع را احصا و عملیاتی کنند.

رییس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور، در ادامه به تدوین سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی جمهوری اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: این سند، در دولت و در بخش های مختلف با عناوین متفاوت، مورد بررسی قرار گرفته اما بازگشت داده شده است.

اخیرا در شورای سیاست گذاری فرهنگ بین الملل این سند، تصویب شده است و برای الزام آور شدن آن، نیازمند حمایت و توجه مسوولان و بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری رییس سازمان فرهنگ برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی

ابراز امیدواری رییس سازمان فرهنگ برای اجرای سند جامع حکمرانی فرهنگی بین المللی