مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-08سياسي

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی - دارویی بیضا همزمان با سفر رییس جمهور


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به این استان، گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس، فرایند واگذاری زمین در شهرک صنعتی - دارویی بیضا آغاز می شود.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به این استان، گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس، فرایند واگذاری زمین در شهرک صنعتی - دارویی بیضا آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سیدمصطفی هاشمی امروز، 16 مهر راه اندازی شهرک صنعتی - دارویی بیضا را از دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و از آغاز فرایند واگذاری زمین در این شهرک همزمان با دور دوم رییس جمهور به استان فارس خبر داد.

وی با بیان این که واگذاری زمین برای سرمایه گذاران در حوزه صنایع پزشکی، دارویی و تجهیزات پزشکی در این شهرک صنعتی در این هفته آغاز می شود، افزود: متقاضیان می توانند با دریافت جواز تأسیس از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، نسبت به انجام فرآیند واگذاری زمین در این شرکت اقدام کنند.

هاشمی با تصریح این که راه اندازی شهرک صنعتی دارویی یکی از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس است، گفت: در دو سال گذشته و با اختصاص 1100 میلیارد ریال اعتبار، روند اجرای طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی - دارویی بیضا همزمان با سفر رییس جمهور

آغاز واگذاری زمین های شهرک صنعتی - دارویی بیضا همزمان با سفر رییس جمهور