مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-17سياسي

آمریکا برای ایجاد اختلاف میان ایران و چین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است


استاندار قم با تأکید بر اینکه تبادلات فرهنگی، علمی و اقتصادی از مهمترین ابزار شکست دشمنان است، گفت: دشمن مشترک به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و ملت ایران و چین است و از هیچ تلاشی هم در این مسیر دریغ نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم با حضور در چهارمین دوره گفت وگوهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با موضوع تبادل فرهنگی و توسعه علمی در جاده ابریشم که به میزبانی جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به میهمانان و اندیشمندان حاضر در این نشست، گفت: یقین دارم نتایج این نشست برای هر دو کشور دارای برکات زیادی خواهد بود.

وی دشمن مشترک را به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان روابط ایران و چین دانست و خاطرنشان کرد: فرمان مقام معظم رهبری به همه دولت های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح روابط اقتصادی به میزان سطح روابط سیاسی موجب شده است ایران با کشور چین که همواره همراهی خوبی با سیاست های جمهوری اسلامی داشته است، بیشترین سطح تعاملات اقتصادی را داشته باشد.

استاندار قم با تأکید بر اینکه تبادلات فرهنگی، علمی و اقتصادی از مهمترین ابزار شکست دشمنان است، اظهار داشت: خوب می دانیم دشمن مشترک به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و ملت ایران و چین است و از هیچ تلاشی هم در این مسیر دریغ نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای ایجاد اختلاف میان ایران و چین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است

آمریکا برای ایجاد اختلاف میان ایران و چین از هیچ تلاشی دریغ نکرده است