مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-07سياسي

چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به رشادت های پلیس در جامعه گفت: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود و دشمنان را ذلیل تر کرده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به رشادت های پلیس در جامعه گفت: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود و دشمنان را ذلیل تر کرده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته پلیس با حضور مسولان ارشد لشکری و کشوری امروز، 15 مهر در محل فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد.

آیت الله لطف الله دژکام در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پلیس گفت: برقراری امنیت و آسایش کشور به ویژه استان فارس مرهون جان فشانی های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج است.

وی با اشاره به مجاهدت های پلیس در تمامی عرصه های جامعه، افزود: شهدای نیروی انتظامی گواه فعالیت های پلیس هستند که نام نیک آن ها به خاطر ایثار و ازخودگذشتگی در راستای حفظ امنیت و ایجاد آسایش و آرامش برای کشور در تاریخ این سرزمین می درخشد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود و دشمنان را ذلیل تر کرده و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود

چشمان پر قدرت و بصیر نیروی انتظامی هر روز قوی تر می شود