مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:522023-10-08حوادث

آسفالت بیش از 50 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مشگین شهر بهسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل رضا فرج پور پیش از ظهر امروز در بازدید از راههای روستایی این شهرستان اظهار کرد: در 6 ماه گذشته بیش از 50 کیلومتراز راههای روستایی شهرستان مشگین شهر زیرسازی،بهسازی و آسفالت شده است که در راههای روستایی خانکندی، داشبلاغ، لنج آباد، خورشید آباد، ساوجبلاغ، سیدلر و حسین خانکندی انجام شده و در  محور پارس آباد، مشیران، قوتورسویی، خرم آباد، جاده موییل و داشبلاغ بیش از 36 کیلومتر عملیات پخش آسفالت اجرا شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر با استفاده از 3هزار متر مربع آسفالت گرم و 70 تن آسفالت سرد لکه گیری شده و راهداران 147 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را خط کشی کرده اند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: 605کیلومتراز راههای روستایی را به تعداد173 روستا رفع مسدودیت و بازگشایی شده و 8 هزار و400 متر مکعب از راههای شنی و شانه راهها شن ریزی شده است همچنین هزار کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان مشگین شهر تسطیح و رگلا و راهداران 350کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

فرج پور خاطر نشان کرد:  در 6 ماهه گذشته تنقیه و پاکسازی و زهکشی 34 دستگاه از پل و آبروها،انجام 4100 متر مکعب عملیات ریزش برداری، رنگ آمیزی 880 متر ازسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت بیش از 50 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مشگین شهر بهسازی شد

آسفالت بیش از 50 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مشگین شهر بهسازی شد