مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-12سياسي

رییس جمهور: تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات فارس انجام خواهد شد


رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های استان فارس در ابعاد مختلف گفت: دولت سیزدهم تاکنون تمام تلاش خود را کرده است که مردم استان فارس در رفاه باشند و مشکلاتشان مرتفع شود و باید تلاش مضاعفی برای رفع این مشکلات انجام داد.

- رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های استان فارس در ابعاد مختلف گفت: دولت سیزدهم تاکنون تمام تلاش خود را کرده است که مردم استان فارس در رفاه باشند و مشکلاتشان مرتفع شود و باید تلاش مضاعفی برای رفع این مشکلات انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی امروز 20 مهرماه در بدو ورود به شیراز در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب با اشاره به اهداف سفر خود به استان فارس گفت: توفیقی است که در ایام سرور و شادمانی ملت ایران به دلیل سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز پیروزی های بزرگی که با تلاش حقیقتاً مجاهدانه برای دفاع از فلسطین و ایستادگی در مقابل صهیونیستی در فلسطین انجام شد، به استان فارس سفر کردیم.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً صبر و استقامت مردم فلسطین منجر به پیروزی نهایی آنان خواهد شد، به سفر خود به شیراز و استان فارس اشاره کرد و افزود: در دور اول سفر به استان فارس و شیراز به دلیل شیوع کرونا نتوانسیم دیدارها مردمی آنچنان که باید و شاید داشته باشیم اما شرایط این سفر متفاوت شده است و می توانیم به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات فارس انجام خواهد شد

رییس جمهور: تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات فارس انجام خواهد شد