مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-02سياسي

پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر به کجا رسید؟


معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه پروژه احداث پل شهدای اروند طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است، گفت: عدم همراهی دستگاه های اجرایی خرمشهر، - ایسنا/خوزستان معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه پروژه احداث پل شهدای اروند طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است، گفت: عدم همراهی دستگاه های اجرایی خرمشهر، برنامه زمان بندی پروژه را به تعویق خواهد انداخت.

قاسم شریف باوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث پل شهدای اروند اظهارکرد: روند پیشرفت فیزیکی پروژه احداث پل شهدای اروند مطلوب است و عملیات اجرایی احداث این پل طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در بحث احداث این پل، شاهد پیشرفت فیزیکی مناسبی براساس برنامه زمانبندی شده در طرح هستیم.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در صورت هم افزایی و همکاری دستگاه های متولی، این پل قطعا در موعد مقرر قابل بهره برداری خواهد بود و می تواند نقش بسیار خوبی در تردد داشته باشد.

شریف باوی عنوان کرد: چنانچه دستگاه های اجرایی شهرستان خرمشهر در خصوص تعهدات مشخص شده همراهی لازم را نداشته باشند، برنامه زمانبندی این پروژه به تعویق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر به کجا رسید؟

پروژه احداث پل شهدای اروند خرمشهر به کجا رسید؟