مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-26سياسي

سردار سلامی: دشمنان در حال حرکت به سمت «آی سی یو سیاسی» هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گردهمایی ایثارگران دانشگاه تهران که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، - سردار سلامی: دشمنان در حال حرکت به سمت آی سی یو سیاسی هستند فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان اعتراف می کنند که در حال زوال هستند، اظهار داشت: ما دشمن را از نزدیک می بینیم؛ حرفی برای گفتن ندارند و به سمت آی سی یو سیاسی در حال حرکت هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گردهمایی ایثارگران دانشگاه تهران که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه کانون جوشش الهام، امید و نقطه کانونی معرفت، ادب و فرهنگ جامعه ما است.

سلامی با بیان اینکه دانشگاه مظهر اعتبار و شخصیت جهانی کشور ما است، ادامه داد: همیشه دانشگاه پرچمدار حریت، آزادی و بیرق دار مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد بوده است.

فرمانده کل سپاه افزود: گاهی صحن دانشگاه محراب جنگ با دشمنان استقلال، آزادی و سرافرازی و شکوه و شخصیت جهانی ملت ما بوده است؛ به همین دلیل امروز دشمنان برای تحریف ذهن ها، تسخیر قلب ها، تسلط بر فضای اندیشه و تفکر و باور های جوانان ما دانشگاه را نقطه تمرکز تمام تلاش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: دشمنان در حال حرکت به سمت «آی سی یو سیاسی» هستند

سردار سلامی: دشمنان در حال حرکت به سمت «آی سی یو سیاسی» هستند