مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-02اجتماعي

آماده باش شهرداری آستارا/ اوج بارش ها در روز چهارشنبه است


شهردار آستارا از آماده باش نیروی انسانی و خودروهای سبک و سنگین این نهاد برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از باران شدید و سیلاب در این شهر مرزی خبر داد.

- ایسنا/گیلان شهردار آستارا از آماده باش نیروی انسانی و خودروهای سبک و سنگین این نهاد برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از باران شدید و سیلاب در این شهر مرزی خبر داد.

میثم الوان پور عصر امروز، دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا اظهار کرد: هشدار نارنجی در این زمینه توسط هواشناسی استان گیلان صادر شده است و پیش بینی بارش شدید باران از ظهر سه شنبه تا صبح جمعه می باشد.

وی از آماده باش کامل نیروهای شهرداری آستارا خبر داد و گفت: تمامی مرخصی های پرسنل لغو شده است و نیروهای شیفت در شهرداری و نقاط مختلف شهر حضور خواهند داشت.

الوان پور افزود: اوج بارش ها در روز چهارشنبه است و در صورت بارش شدید باران، تمرکز شدید آب در زهکش ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه های منتهی به دریا و همچنین کوچه های های شهری دور از انتظار نیست و باید از هر لحاظ آماده باشیم.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شهر آستارا از طریق بلندگو به مردم و مسافران خطرات احتمالی بارش شدید باران و سیل احتمالی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری آستارا/ اوج بارش ها در روز چهارشنبه است

آماده باش شهرداری آستارا/ اوج بارش ها در روز چهارشنبه است