مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-30اقتصادي

بارگذاری خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از قیمت گذاری در هفته جاری


وزیر صنعت معدن و تجارت دستور داده است در راستای تسریع در تحویل خودروهای وارداتی، در هفته جاری قیمت گذاری سایر خودروهای وارداتی آماده تحویل، - مهدی ضیغمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تحویل خودروهای وارداتی به متقاضیان، اظهار داشت: تعدادی خودرو توسط واردکنندگان مختلف وارد کشور شده است و با توجه به اینکه تعدادی از این خودروها توسط سایپا وارد کشور شده است بنابراین براساس اعلام این شرکت تاکنون 100 دستگاه چانگان براساس نوبت به متقاضیان تحویل شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که چرا عرضه خودروهای وارداتی به کندی انجام می شود؟ افزود:  خودروهای وارداتی باید توسط شورای رقابت قیمت گذاری شود و پس از ابلاغ قیمت نهایی، در سامانه یکپارچه برای عرضه به مشتریان و پرداخت وجه، بارگذاری شود.

وی اظهار داشت: تاکنون فقط قیمت خودروی وارداتی چانگان توسط شورای رقابت تعیین و ابلاغ  شده و قیمت سایر خودروهای وارداتی تعیین و  ابلاغ نشده است.

رییس سازمان توسعه تجارت ایران بیان داشت:  پیش از این تعدادی خودروی وارداتی چانگان که توسط شرکت سایپا وارد شده بود برای عرضه در سامانه بارگذاری شد اما در زمان عرضه، قیمت نهایی این خودرو هنوز توسط شورای رقابت ابلاغ نشده بود بنابراین جهت عرضه این خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از قیمت گذاری در هفته جاری

بارگذاری خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه پس از قیمت گذاری در هفته جاری