مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-08سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران: سر غاصبان باید همچون طوفان تاخت


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اهمیت عملیات طوفان الاقصی در برابر نیروهای نظامی و ارتشی که ادعا دارند چهارمین ارتش دنیا هستند، گفت: آنها در سرزمین فلسطین غصب شده آن چنان گیج و گمراه شدند که اصلا نفهمیدند از کجا می خورند از هوا و زمین و از هر طرف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در اجتماع مردمی و جشن پیروزی جبهه مقاومت طوفان الاقصی که در میدان امام حسین (ع) ساری برگزار شد، با اشاره به خوشحالی همه مسلمانان از شنیدن خبر عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: مسلمانانی که بیش از  7دهه با قتل و جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست دل آزرده شدند که با عملیاتی این چنین پیروزمندانه خوشحال شده و دعا کردند.

وی با اعلام اینکه رژیم جنایت کار اسراییل فقط زبان زور می فهمد، افزود: خدای بزرگ خبر می دهد که در گذشته هم این سرزمین به وسیله مردمانی جبار و ستمکار مورد غصب قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز هم ما چنین جریانی را در مقابل خود می بینیم که بیش از 7 دهه یک مشت آدم کش، کودک کش، جانی و ظالم مسجدالاقصی را غصب کردند، تصریح کرد: در این مدت راهبرد نرم دلسوزانه و با نصیحت اجرا می شد تا جایی دل شان به رحم بیاید اما تجربه نشان داده که این راهبرد جواب نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران: سر غاصبان باید همچون طوفان تاخت

نماینده ولی فقیه در مازندران: سر غاصبان باید همچون طوفان تاخت