مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 22:312023-10-11سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با سران طوایف سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در راس هیاتی از مسئولین و معاونین نمایندگی ، به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

   وی در این بازدید ابتدا از نقطه صفر مرزی، پایگاه های سراوان و ایرانشهر بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با رزمندگان مستقر در مرزهای جنوب شرق کشور؛ آمادگی دفاعی و معنوی آن ها را مطلوب ارزیابی کرد.

   دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  استاندار، اعضای شورای تامین استان، مولوی ها و سران طوائف در ایرانشهر،  امام جمعه اهل سنت سراوان و حضور در جلسه قرارگاه عملیاتی شهید سجاد ، حضور در محل زندگی مقام معظم رهبری در ایرانشهر ، بازدید از بیمارستان نبی اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) نیروی زمینی سپاه و بازدید میدانی از پایگاه های مرزی از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در سپاه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سپس از توانمندی های پهپادی و هوانیروز نیرو در جنوب شرق کشور دیدن کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با دو خانواده شهید امنیت سال گذشته ؛ خانواده شهیدان سجاد شهرکی و سردار شهید مهدی ملاشاهی دیدار و گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با سران طوایف سیستان و بلوچستان

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با سران طوایف سیستان و بلوچستان