مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-07فرهنگي

زنگ آغاز هفته ملی کودک در استان مرکزی نواخته شد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: 15 مهرماه زنگ آغاز هفته ملی کودک در دبستان شهید محمدعلی عبدی روستای رباط میل استان مرکزی به صدا درآمد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: 15 مهرماه زنگ آغاز هفته ملی کودک در دبستان شهید محمدعلی عبدی روستای رباط میل استان مرکزی به صدا درآمد.

احسان منصوری در حاشیه این آیین، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون از چند روز قبل، در روستاهای شهرستان های اراک، فراهان و زرندیه به فعالیت پرداخته و روز جمعه 14 مهرماه نیز آغاز اکران فیلم سینمایی بچه زرنگ در کانون امام خمینی(ره) شهر اراک را با حضور استاندار مرکزی و دو فرزند شهید مدافع حرم داشتیم.

وی با بیان اینکه در طول هفته کودک، دانش آموزان مدارس اراک با هماهنگی مدارس می توانند این فیلم را تماشا کنند افزود: اکران فیلم بچه زرنگ تا چند ماه آینده در اراک ادامه خواهد داشت و سپس توسط سینمای سیار، فیلم را به سایر شهرستان های استان خواهیم برد تا تمامی کودکان استان بتوانند این فیلم را مشاهده کنند.

منصوری با اشاره به برگزاری برنامه های دوچرخه سواری و اجرای نمایش عروسک های غول پیکر در استان تصریح کرد: فردا یکشنبه 16 مهر در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی همزمان با روز جهانی کودک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز هفته ملی کودک در استان مرکزی نواخته شد

زنگ آغاز هفته ملی کودک در استان مرکزی نواخته شد