مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-05اجتماعي

کمبود معلم در مازندران جبران شده است


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با حمایت وزارت آموزش و پرورش کمبود معلم در مازندران جبران شده است یعنی با استخدام جدید یک هزار و 28 نفر و به کارگیری و تداوم کار حدود 2 هزار نفر از معلمان بازنشسته همه مدارس استان از معلم برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین کمالی امروز در شورای آموزش و پرورش استان که با حضور وزیر متبوع در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش مردمی ترین نهاد حاکمیتی در بین دستگاه های دولتی محسوب می شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت نیازمند به همراهی، مساعدت و کمک همه آحاد مردم و دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار کرد: حسب تاکیدات مقام عالی وزارت تعامل و هم افزایی را سرلوحه کارمان قرار دادیم و با این نگاه و سیاست در سطح استان مسائل را پیگیری و زیر چتر حمایت های مسئولان ارشد استان کارها را پیش می بریم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اعتقاد و باور داریم برای اینکه بتوانیم در مسیر بنیان های معنوی، فکری و اعتقادی گام های مؤثری برای دانش آموزان برداریم نیازمند ارتباط و پیوند مبارک بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، جامعه بزرگ روحانیت هستیم، افزود: لذا این باور ماست و تلاش کردیم که از این ظرفیت استفاده کنیم و در سطح استان ارتباط خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در مازندران جبران شده است

کمبود معلم در مازندران جبران شده است