مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-30اقتصادي

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بورس کالا حذف شدنی نیست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه با اشاره به جوسازی های اخیر در خصوص خروج سیمان و فولاد از بورس کالا به واسطه طرح ادعای گرانی مصالح ساختمانی با عرضه در بورس اظهار کرد: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بورس کالا حذف شدنی نیست زنگنه گفت: بعید می دانم وزیر راه و شهرسازی هم مخالف بورس کالا باشد یعنی هیچ کس در کشور نمی تواند بورس کالا را رد کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه با اشاره به جوسازی های اخیر در خصوص خروج سیمان و فولاد از بورس کالا به واسطه طرح ادعای گرانی مصالح ساختمانی با عرضه در بورس اظهار کرد: بهترین راهکار به منظور جلوگیری از ایجاد انحصار چندجانبه در برخی کالا ها ضروری است دولت به حمایت از بورس آمده و به عنوان نهاد تنظیم گر عمل کند.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی مخالف بورس و کارکرد های آن نیست.

همانند دیگر کشور ها و بورس های کالایی بزرگ در جهان، بایستی دولت به عنوان یک نهاد تنظیم گر هم منافع مصرف کننده و هم منافع تولیدکننده را دنبال کند.

زنگنه افزود: وظیفه این تنظیم گری و حمایت از منافع تولیدکننده و مصرف کننده در بخش فولاد و سیمان نیز به عهده وزارت صمت است و در کل وزارتخانه ها بایستی در حوزه های کالایی مرتبط با خود در این زمینه به حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده کمک کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بورس کالا حذف شدنی نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بورس کالا حذف شدنی نیست