مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-19اجتماعي

خانواده کمک به مدرسه است یا مدرسه کمک به خانواده؟


اساساً مدرسه کمک به تربیت خانواده است و این تعریف که خانواده کمکی برای مدرسه باشد، اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اولین گردهمایی مسؤولان کمیسیون های مدرسه یاری مجامع خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه، اظهار کرد: پیش از شروع بحث لازم می دانم اتفاق ناگواری که در غزه مظلوم در حال وقوع است، محکوم کنم؛ امیدواریم که این مظلومیت باعث موفقیت و پیروزی این مردم عزیز باشد.

صحرایی، خانواده را محیط شکل گیری تربیت و تعلیم دانش آموزان عنوان کرد و افزود: مدرسه و آموزش و پرورش تنها متولیان تربیت نیستند؛ اساسا مدرسه کمک به تربیت خانواده است و این تعریف که خانواده کمکی برای مدرسه باشد، اشتباه است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در خانواده شکل می گیرد و در مدرسه تقویت می شود تا افراد وارد جامعه شوند، ادامه داد: وقتی گروهی از اولیا که می توانند اولیای مستقیم آن مدرسه باشند و یا در عنوان خیرین مدرسه ساز در اداره مدرسه مشارکت کنند تاثیر بسیار خوبی دارد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیان کرد: در هر 6 ساحت سند تحول بنیادین که بعد از ساختن کالبد و فضای شکل گیری این ساحت ها در مدرسه است، خیرین می توانند شرکت کنند؛ پایه گذاری و پایه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده کمک به مدرسه است یا مدرسه کمک به خانواده؟

خانواده کمک به مدرسه است یا مدرسه کمک به خانواده؟