مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-26سياسي

برگزاری یادواره شهدا در 6020 مدرسه استان کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یادواره شهدا خنثی کننده اقدام های دشمن است، گفت: برگزاری یادواره شهدا در 6 هزار و 20 مدرسه استان در سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کرمان، رضا رضایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بافت با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اوج فرهنگ ایثاروشهادت در دفاع مقدس خود را نشان داد و در طول دوران پس از انقلاب هم بارها شاهد بودیم که این فرهنگ بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی لازمه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برنامه ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: وجود امکانات سخت افزاری به تنهایی نمی تواند اهداف را محقق سازد بلکه باید در زمینه تولید محتوا و انتقال رشادت های دلیرمردان و رزمندگان به جوانان کاری گسترده تر انجام شود.

رضایی به نقش مهم آموزش وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان داشت: آموزش وپرورش مورد هجمه یک شبیخون فرهنگی است از این رو باید به درستی این فضا را مدیریت و دانش آموزان و جوانان را با ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جانفشانی های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدا در 6020 مدرسه استان کرمان

برگزاری یادواره شهدا در 6020 مدرسه استان کرمان