مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-15اقتصادي

انجام 532 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی بروجرد


532 مورد بازرسی و نمونه برداری طی شش ماهه سال جاری از واحدهای تولیدی شهرستان انجام شده است.

- ایسنا/لرستان رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: 532 مورد بازرسی و نمونه برداری طی شش ماهه سال جاری از واحدهای تولیدی شهرستان انجام شده است.

نازنین دایی امروز 23 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شده است، امید می رود با همکاری مسئولان شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات مؤثری انجام شود.

وی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال با استفاده از توان کارشناسی شرکت های بازرسی تعداد 79 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین بازی شهرستان بروجرد انجام گرفت.

رییس اداره استاندارد بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده 14 مورد پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان صادر شد.

دایی اضافه کرد: براساس تصمیمات کمیته علائم استان، در مجموع 15 مورد تمدید و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی در این مدت انجام شد.

وی بیان کرد: از این میزان، 14 مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی برای فرآورده هایی از قبیل شکر، مربا و مارمالاد، پنیر پیتزا، لوله های پلاستیکی برای آبرسانی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 532 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی بروجرد

انجام 532 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی بروجرد